Saturday, June 23, 2012

22 JUN 2012

Bismillah..

Assalamualaikum.. Alhamdulillah, selesai sudah exam A-Level den dan juga rakan2 Intec pada tarikh kat atas tu, 22 jun 2012, yup, setelah 48 hari kiteorg menghadapi exam, bukan den yang kira ok, menurut pembantu den, Hastanti, dia yang kira ktrg exam 48 hari.. hehe.. maka dengan rasminya, selesai lah perjuangan di Intec untuk sekian 2 tahunnya.. sebelum lupa, tarikh ini juga ialah tarikh hari jadi Syamsul Amri, so, sanah helwah Syams,, hepy birthday to you.. prank ko aku dah buat time birthday Aiman hari tu.. jangan mara ha.. hehe

so, basically, kata2 pujangga, setiap pertemuan, pasti ada perpisahan, secara lumrahnya, mesti saat ini, confirm sedih punyalah, yelah, satu lepas ini, den pasti berpisah punya dengan kawan2 seperjuangan den ini, tu yg paling sedih la, yang kurang sedihnya, insya Allah, lepas ini, semua rakan2 termasuk den sekali akan teruskan perjuangan medik insya Allah ke luar negara.. AMIN..

Alhamdulillah, sedikit kata2 penghargaan daripada pihak den.. hehe.. thanks a lot to mak abah and all my family members, sebab doa dorg sentiasa mengiringi den dan juga rakan untuk terus berjuang.. insya Allah, den dan rakan2 dah buat sehabis baik, so, pasni, doa plus tawakal sahaja kepada Allah..

kepada sahabat2 sejati den..

-Shazwan
-Aisar
-Aiman
-Aman
-Apai
-Hafizi
-Solihin
-Syamsul
-Aizul
-Munzir
-Hakim bapak

den sangat2 bersyukur dipertemukan dengan sahabat2 sejati den ini, semuanya hebat2 sangat, kalau ikut rangking, den confirm la tercorot sekali kalau nak dibandingkan dengan budak2 ini.. so, buat sahabat2 den 11 org ini, insya Allah, den doa sangat2 yang ukhuwah kita bukan sampai sini jek, tapi sampai ke jannatul firdaus insya Allah.. pasni kita main skype2 jelah ea.. kalau pasni ada rezeki den pakai henset canggih sikit, kita whats apps. jelah.. hehe..

sebelum habis.. dedication card untuk budak bilik 8/412 cemara :

so, terima kasih byk2 kat wan, sebab antara orang yang paling banyak menyumbang kat den, dr segi semua benda, sampai family dia pun dah kenal den, kereta, duit, masa, tenaga, nasihat.. thanks alot wan, den x mampu nak balas balik.. huu.. semoga Allah berikan balasan yang lagi baik untuk kau yek.. Amin.. hidup manipal.. !!! plus, den pun nak minta maaf sangat2 kat wan sebab selalu menjadi penyebab mamat ni selalu sedih2, down.. hehe.. gara2 budak yang bernama mattop ini la, haha.. sori wan kalau den buat kau tersinggung hati, makan dalam, kalau aku diam jek.. huu.. harapnya kau tak makan hati la ea.. huu

Aisar.. haha.. aku dah baca post ko kat blog, kalau blog ko tu merujuk kepada aku, firstly aku yang patut minta maaf kat ko sar, sebab telah melanggar hak asasi kau.. hehe.. aku ok jek, kau antara orang yang paling lama aku kenal kat intec ni, dari sem satu aku dah rapat giler dengan ko, so, kalau lah senyuman atau ketawa aku kadang2 buat ko annoying, x sengaja bro, sori kalau ada buat ko tersensitif, tersentuh hati, hu.. 0-0 ea bro..thanks to you too my bro atas semua benda sar, motor kau tu, jangan lupa ambil bawak balik, nanti betol2 kena lelong, menyesal karang.. then, teruskan senyuman ko sar, sebab walaupun geli nak cakap, tapi, ko agak sweet la gak bila senyum.. haha.. lagi2 bila ko letak tangan bawah dagu tu kan.. haha.. insya Allah.. aku doakan yang terbaik untuk ko sar, kalau ada rezeki, insya Allah.. fly2.. hee.. nanti kat jepun aku nak survenior.. hehe..

cik Aiman.. haha.. tabligh ini, sebok nak kacau budak sahabat aku ini, haha.. Aiman, sori man kalau aku gurau lebih2, buat ko marah ke, suka sakat ko dengan kucing or dengan lipas ke.. hehe.. saje jek tu nak main2, tapi kalau terlebih, sori la yek.. huu.. thanks man sebab selalu mengajar aku chem, lu memang genius la man.. hehe.. serius. so, kalau ada yang terkurang sepanjang aku kat bilik ini, banyak sangat guna henset ko ke, sori bosh. hehe. gunakan baju2 free yang aku bagi tu sampai Ireland bro.. haha.. aku berterima kasih la kat ko sebab ko sangat2 menghargai apa yang aku bagi kat ko.. hee.. semoga ko fly ucd nnti, budak sahabat tu tak ikut ko.. haha..

so, sekian sahaja untuk intec.. lepas ini, dinner.. interview.. btn.. wow.. ada rezeki.. jakarta.. insya Allah.. semoga segala kenangan, ilmu, ukhuwah, manis, masam, pahit kat intec ini mendapat keredhaan Allah.. semoga 16 ogos nanti, result keluar, insya Allah semoga semua sekali student manipal 116 org semua dapat fly, plus student2 pmc, imu, alg and aluk.. AMIN..

Akhir kata, berbuat baiklah dengan Allah, pasti Allah akan berbuat baik dengan kita, berbuat baiklah dengan manusia walaupun manusia itu tidak berbuat baik dengan kita kerana tidak ada manusia yang benar2 sempurna..














No comments:

Post a Comment